onsdag 19 mars 2008

Jag har fått tvättbräda! Men inte på magen.. =)

Hallå i solskenet!

Här lyser solen för fulla segel och jag passar på att njuta av min nyinköpta tvättbräda! Jag har insett att jag förmodligen aldrig kommer att kunna träna mig till någon på magen så det fick bli en sån här istället! Vann den på tradera och åkte så glad och hämtade den härom dagen. Tills vi får en egen tvättstuga får den stå och visa upp sig i lägenheten. =) Väntar också på en klädhängare som är på väg.. den ska få en plats i hallen eller sovrummet, har inte bestämt mig..

Såhär ser den ut! Ignorera gärna kaklet och bänkskivan i bakgrunden, usch och fy!!
Någon som har nåt förslag på enfärgade självhäftande plast att sätta på kakel?

En tulpan fick också vara med på bild idag..

Och mina påskliljor i mini-variant! Har köpt ett par äggformade prydnader i ståltråd och satt i krukan, en av dem syns i nedre delen av bilden.

Hoppas ni alla får en toppen dag! Nu börjar påsk närma sig!

Kramar /Anna

4 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Vilken rolig rubrik du har!:-)

Ja det är inte mycket ork man har idag, bara till att blogga :-)! Visste väl att jag skulle åka dit förr eller senare. Vi skickade hem hur många barn som helst på skolan igår så det är ju inte konstigt om man blir dålig. Det går ju över som tur är.
Tvättbrädor är så fina som pynt!

Påsk-kram och krya på dig du med!

My Lovely Things sa...

hej!!
ja verkligen en fin tvättbräda....

en sån sätter piff på hela rummet...
fian påskblommor..jag är allergisk så jag får njuta av dem ute..
kram anna

MiaMaria sa...

Och jag som trodde du hade tränat och tränat...skämt åsido...vad trevligt med en gammal tvättbräda...
Och blommor kanman aldrig få för många av.

Ha´det så gott!
Miamaria

junhe sa...

gillar din tvättbräda!
ha dt gott/ MVH JUNHE