tisdag 9 februari 2010

Minnen

Hej!

hur har ni det? Här är det ganska bra- nu är det inte många dagar kvar på praktiken och jag räknar ner.. men sen är det två tentor nästa vecka så inte får jag semester för det men jag slipper iallafall höra någon annans gnäll.. =)

Jag har inte mycket tid över för bloggande nu, hoppas ni har förståelse för det. I helgen har jag jobbat, städat och varit på fest. Jag har inte haft tid att fota så ni får nöja er med en torpdröm jag besökt mycket under min uppväxt. Här på västkusten var vi några dagar varje sommar- det var här jag lärde mig åka vattenskidor, fiska krabbor och hoppa från salta klippor i havet. I somras blev vi bjudna dit hela familjen en dag. Det var en dag full med skratt, tävlingar och en massa skoj. Jag passade på att fota då och en del bilder var avsedda för bloggen såklart- men jag har visst glömt att visa dem..

Kan vara trevligt att drömma sig bort lite nu när snön vräker ner utanför fönstret igen. Iallafall känner jag så just nu- även om jag tycker vintern vi fått är otroligt härlig!






Kram /Anna

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Härliga bilder du visar idag!
Förstår att du har mycket nu. Blogga när du har tid och lust!:)
Lycka till med tentaläsningen.
Kram

Kamomilla sa...

Vackra bilder!
Klart vi förstår att man inte alltid har tid. jag har dig på bloggkoll så jag ser ju så fort du skrivit nytt! :)

lottens vita och gröna sa...

ohhh vilket mysigt ställe!!! längtar sååå till sommaren!!!

lycka till anna med tentor!
varmkram lotten

Jennyshemochharmoni sa...

Å så mysigt! Det var verkligen en riktig torpdröm. Man bara drunknar i bilderna och drömmer sig bort till sommar och vår :) Sköt om dig i massor! Stor KRAM

Marie sa...

Vilka underbart härliga bilder Anna, vilken sommarlängtan man får när man tittar på dem!

Trevlig helg!
Kram Marie

Karin Krut sa...

Ååh vilka härliga bilder!! Man kan riktigt känna hur solen steker mot den faluröda väggen :) Det får mig att längta till vårt torp på sommaren.. jag vill så gärna att det ska bli färdigt :) Jag har tänkt maila dig om frågorna om texten men inte kommit till skott än, men det kommer ;) Ha en skön "tentaledighet" ;) jag har också gjort ssk-praktik så jag vet vilka tanter du pratar om, dom finns överallt!
Ha en skön dag
Kram Karin