söndag 23 maj 2010

Auktionsfynd

Hej mina vänner!
Hur har ni det? Jag har varit ledig några dagar. I veckan som varit har jag gått promenader med vänner, ätit ute i ljumma försommarkvällar, varit på gekås och handlat med en kompis, varit på spa med mamma, haft dop för mitt brorsbarn/fadderbarn Ellen. Ljuvligt! I veckan blir det lite plugg igen inför nästa vecka.. då gäller det..

Jag lovade ju att visa vad jag handlade på auktionen häromsistens. Jag har velat ha en så länge.. bjudit på tradera men inte vunnit.. sen lovade min mormors man mig att få en av hans.. men han hittade dem inte.. då dök det upp en på auktionen.. som jag vann. =) Siffror och bokstäver, det gillar jag! =) Naturligtvis är det alltså en gammal registreringsskylt jag menar.. den blev fotad på mitt linneskåp ihop med andra favoriter, en koffert, en hattask, en fågelbur och en spegel.. spegeln ska jag nog ha i badrummet sen när det blir klart..




Avslutningsvis får ni se mig och mitt goa fadderbarn.. Go eller hur?
Kram /Anna

11 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Åhh... så söta ni är båda två.
Låter som du har haft en trevlig helg med många aktiviteter.
Ha en vacker vecka!
Kram och allt mitt bästa till dig!
Raina

Jenny sa...

Hej Anna!
En sån bra bild på dig o fadderbarnet,vad söta ni är båda två:)

Kul att du fått tag på en regskylt! Den passar jättebra där på ditt vita skåp!

Ha en trevlig vecka,

Kraam Jenny

Photo by Maria sa...

Fin bild på dig och fadderbarnet... De är så goa i den åldern, ja i de flesta åldrar men just bebisar är så mysiga..

Fin regskylt, letar med efter en sådan..

Ha nu en bra början på veckan..

Kram Mia

Mariah sa...

Va fina ni är Anna! Det ser verkligen ut som äkta lycka!!!
Kram Mariah

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Näe Anna så mycket fint du visar !
Jag inte vet jag är mest avundsjuk på , dina fina fynd eller bebben !!!
Men jag är inte den som e den *visslar låtsat ointressarat *
Ha det bäst !
Kraam/Lotta

Grodmamman sa...

Söt hon är och vad fin du är!:)
Sonen har fått registreringsskylten från min morfars första bil. Den har han stående i sitt fönster.
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Anna,

Tack för din rara kommentar hos mig! Vi var i Alcudia, Mallorca och det var verkligen urmysigt!

Alltid lika kul att kika in här på din fina sida & vilka härliga fynd!

Kram Jes

Domus Dulcis Domus sa...

Så fin bild på dig och lilla Ellen! Ja, de är verkligen ljuvliga de där små...... man glömmer så fort hur det var! Kram

Marie sa...

Hej Anna!

Vilken fin bild på dig och den lilla sötnosen!

Vad roligt att du har fått tag på en registreringsskylt, så kul när man äntligen hittar något man letat efter länge.

Kram Marie

Stina sa...

Så gulligt foto på er! Häftig skylt det där.:-) Kram Stina

Tidsmästarinnan sa...

Hej Annavännen,
grattis till finfina skylten, och guuuuu vilken härlig bild på er två, båda har lika trevligt :-)

Stor kram!