söndag 16 maj 2010

Njuter...

...gör man verkligen av det här.. Att strosa i sådana här byar och sitta vid havet är nog det bästa jag vet. Det är livskvalitet för mig. Nu har jag turen att ha föräldrar som också älskar det och som nu har köpt ett hus med närhet till vattnet.. så gissa var jag kommer vara på lediga dagar i sommar?? =)


Hoppas ni haft en trevlig helg mina vänner! Jag har jobbat, så idag firar jag ledighet med ett glas vin och en god middag med sambon.. När man jobbar inom vården blir det ibland lite tvärtemot alla andra.. ;)
Ha det gott, nu ska jag ta igen lite missade inlägg från er!
Kram /Anna

13 kommentarer:

Mariah sa...

Å va härligt det ser ut Anna!!! Vilken tur att du har möjlighet att vara där i sommar=) Hoppas maten och vinet smakade gott!!
Kram Mariah

Jenny sa...

Hej Anna!
Härligt att dina föräldrar har köpt ett hus vid kusten, förstår att du gärna kommer att vara där i sommar:)

Ha en mysig kväll du o sambon!

Kraam Jenny

Hem och Harmoni Marie sa...

Härligt! Västkusten är helt klart bästkusten....
Förstår att du kommer vara i sommarstugan en hel del i sommar...

Kram Marie

Photo by Maria sa...

Så där skulle jag vilja bo.. Eller ha ett sommarhus på en sådan ort.. Mysigt!!

Kram Mia

Tidsmästarinnan sa...

Hej allra goaste Anna,
ååå hjälp vad härligt... håller med, vilken lyx att kunna få vara nära havet i sommar! Jag har ju också turen att ha föräldrar med stuga, deras ligger i Bohuslän, så en sväng dit i sommar blir det absolut!
Stor kram på dig vännen!
Susanne

Kamomilla sa...

Sommarkänsla!!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Suckar djupt av avund :-)
Jag älskar oxå vatten och skärgård , de e som att komma hem för mej !
Hoppas det blir en bra sommar nu då , men de e vackert vid havet när det regnar oxå ;-)
Kraam/Lotta

Emilias sa...

Hej!
Vilken mysig blogg :)
Ser helt underbart ut på bilden!!
Kram Emilia

Vit som snö sa...

Hej o tack för din söta kommentar:)
Fint här också tycker jag!
Jag kan gott förstå att du kommer att tillbringa tiden där i sommar, det kan knappast kännas somrigare!
Min zinkschablon har jag köpt på en butik i stan där jag bor, Spets och Ting. Det är Ib Laursen.
Hoppas du hittar den hos någon återförsäljare i din närhet!
Kram Cilla

Lilla gårdshuset sa...

Halloj! Vilken fin blogg du har. God middag och ett glas vin lät ju underbart efter en helg med jobb.

Kramis/Heléne

Vintage House sa...

det ser verkligen så härligt ut förstår att du kommer spendera dina lediga dagar där...
hoppas du har haft en mysig kväll.
kram
sandra

Unknown sa...

Hej käraste du!!

Jag gissar på att du kommer att vara vid havet den mesta av din ledig tid!! =)

Lille Edwin är helt sagolik!! Blir bara svårt att släppa honom i naturen sedan!!.....

Ha det gott!! kramar Malin ♥

Unknown sa...

Härligt att "få tillgång" till en stuga på kusten... inte dumt. Den förra var ju så fin, den blir säkert lättsåld. Visst är det så när vi jobbar i vårdyrket med konstiga tider, då är det tillåtet med lite vin på "udda" dagar.
Ha det så bra!
Kram Anna