torsdag 3 juni 2010

Bäst eller pest?

Hej!
Det blev visst ett uppehåll i några dagar.. Har haft fullt upp. Utställningen gick inte så bra den här gången. Frasse blev rädd och kunde inte bedömas. Men den bedömningen han fick lät väldigt bra så det var synd att det var en sådan sak som avgjorde.

I tisdags gick vi upp på respondentskap och opponentskap, det gick bra. Vi har nu kompletterat och gjort lite ändringar så nu hoppas vi att uppsatsen duger. Så nu är jag ledig några dagar.. =) Kunde inte passa bättre med det underbara vädret vi fått! Säkerligen kommer jag sitta en del i solen och försöka bygga på lite solbränna.. =)

Tänkte visa er vad jag gjort med rokokofåtöljerna. Även de har fått överdrag, i form av lakan som jag knöt ihop i bak.


Vad säger ni? Bäst eller pest?? ;)

Kram /Anna

5 kommentarer:

ia_pernilla sa...

Känner verkligen igen det där med hundutställningen. Min Dixie blir så stirrig och rädd för allt folk att hon är stört-omöjlig. Senaste utställningen vi var på så skrev domaren som kommentar att hon inte alls ville visa upp sig och därför fick hon ingen placering. Annars får hon fin kritik. Vad ska man göra ?? Det är väl bara att öva och öva antar jag men jag tappar lusten när det går så dåligt. Men hur får man dom vana annars ? Lycka till med Frasse nästa gång ! Kram Pernilla ia_pernilla@hotmail.com

Stina sa...

Nä, gurkan min. Jag tycker att du ska ha utan lakan. Jag gillar de där stolarna. I med ett par vita kuddar och en pläd hängande på sidan.:-)
Ja, jag är en sådan där förslagstant.:-D Kram Stina

Kamomilla sa...

Jag tycker alltid det är snyggt med lakan men själv klarar jag inte av att ha det så. Tycker det ser fint ut på bild när de blir skrynkliga men sen om jag har det så hemma så blir jag bara nervös på det.

Designe sa...

Ser fräscht ut men jag skulle nog köra utan lakan jag med! Jag tycker fåtöljerna är så vackra som de är!..med kuddar och pläd i! Kram :)

MiaMaria sa...

Hejsan Anna!

Håller med Lilla Kullan....blir nog snyggare utan....

Och lycka till med Frasse nästa gång!

Ha en bra helg!
MiaMaria