lördag 18 december 2010

Gamla julgransljushållare till salu

Hej!
Kom på att jag har några antika julgransljushållare över och funderade på om någon kanske letar efter sådana nu till jul. De är lite slitna och med lite rost här och var (se bild), precis som de ska vara enligt mig. Bilderna är klickbara.
Jag vill ha 10 kr / st för dem. Jag har 9 st. Hör av dig på annasskattkammare[at]hotmail.com snarast om du är intresserad, så du hinner få dem innan jul.



Nu ska jag och sambon åka på utflykt till Maries butik och sen lite julshopping i Skövde. =)
Ha det gott i helgen alla som kikar in.
Kram /Anna

5 kommentarer:

Kamomilla sa...

Hej!
Hoppas du mår bra- :)
Ville bara kika in och säga hej. Några ljushållare behöver jag inte, men månne inte du får dem sålda :)

Anonym sa...

Hej..
mailade dej ang ljushållarna.. jag köper dom gärna om dom finns kvar, du kan väl höra av dej är du snäll..
jessicaihallsta@hotmail.com

Mvh Jessica

Marie sa...

Hej Anna!

Mamma berättade att ni hade varit här igår. Var ju så himla synd att jag inte fick träffa er, men jag är fortfarande alldeles för förkyld för att träffa någon, man vill ju inte smitta ner någon nu så här innan jul. Kul att du hittade några saker du gillade!!!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Unknown sa...

Hej vännen!
Har du sett sms?

Fina jushållare det där, har några stycken, annas kunde jag köpt dem. Men du fick sålt dem förstår jag. En webloppis kanske vore något.

Får man se dina köp hos Marie sedan...
Synd att jag inte kunde.

Kram Anna

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Vill bara i mitt julstökande titta in till goa dig och önska dig en bra förejulenvecka!
Kram Raina