torsdag 13 januari 2011

Badrum

Hej!
Idag är det dan före examensdan! Igår gjorde jag sista seminariet för den här utbildningen så nu är det bara firandet kvar.. =) Kan knappt tro att det är sant!

Idag ska ni få se hur badrummet blev. Det är lite småfix kvar, krokar ska upp, taket ska målas i på vissa ställen eftersom färgen spruckit.. men det är fullt fungerande och vi blev supernöjda. Speciellt nöjda är vi med den sköna takduschen.

Kommod från Ikea. Spegel från Hemkompaniet. Vägglampa från Ikea.

Den gamla kommoden fick komma in här. Kanske hittar något finare skåp, men än så länge duger den fint. Tvättkorgen är från Hemkompaniet.

Tänk, vi kunde enas om blandare till slut. Den här är från Mora.

Lite pynt måste man ha.. =)

Nu vänner ska jag unna mig ett varmt bad ikväll efter att ha städat hela dagen. Ska bara handla lite först.
Kram /Anna

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad fint det blev! Värt att vänta på!;)
Njut av morgondagen nu och fira ordentligt, det är du värd!
Kram

Unknown sa...

Så fint det blev Anna. Härlig takdusch en sådan vill jag också ha. Vårt badrum känns så slitet men det får hänga med. Måste piffa till med nya lampor. Spegeln var jättefin. Skulle vara kul att få se det i verkligheten. Kanske när bebisen har kommit?!
Lycka till på examensdagen, den känslan går inte att beskriva!

Ha så skönt i badet!
Kram Anna

Kamomilla sa...

ojojoj det ser såå snyggt ut!!

Så Vitt Jag Vet sa...

Lyxig spegel du har i badrummet...
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Grattis till examen Anna!

Hälsningar från Sara Ahlén

Liza sa...

Vilket fint badrum, spegeln var så snygg!
Grattis till examen!

Mvh Liza