lördag 1 januari 2011

Gott nytt år!

Hej!
Önskar er en god fortsättning! Hoppas att ni har haft ett trevligt nyårsfirande!? Vi var 12 personer här och åt och drack mycket gott hela kvällen. Eftersom det regnade(!) och blåste på natten skålade vi in det nya året inomhus. Vi höll faktiskt på att missa tolvslaget, vet inte var den sista kvarten tog vägen, hihi..
Idag får ni bara se den sista tredjedelen av vår goda meny, en dessert i tre lager, hallon, chokladmousse, chokladsås samt toppad med hallon och vit choklad. Den var mums!

Nu får vi se vad det nya året för med sig för skoj! Jag vet ju två roliga saker som står för dörren iallafall, allt är nytt och spännande! Tänk, om två veckor är jag sjuksköterska, och om ytterligare några veckor är jag och Christofer mamma och pappa.. Det är ett nytt kapitel i livet!

Vad gäller mitt bloggande så hoppas jag på att ha mycket mer att visa er framöver, förhoppningsvis får jag mer tid att måla och greja nu när skolan blir klar.

Ha det gott mina vänner!

Kram /Anna

10 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Anna!
Ja vilket väder det var i går. Vi stod på en balkong i regnet och drack "skumpa".

Det blev lite ovant med skänken i köket men med hyllor över tror jag att det blir bra. Där kan man ställa många grejor....

Hoppas vi kan träffas snart.

Kram Anna

Grodmamman sa...

Hoppas inte på för mycket pysseltid i början som mamma bara. Det är då man ska njuta av bebisen!:)
Hoppas att du får ett riktigt bra 2011!
Kram

Hanna sa...

Tack för titten. Den där efterätten ser mycket god ut. Ha en fin fortsättning på det nya året.
Hanna

Ekomam sa...

Hej Anna! Vill önska dig det samma.

och vilken fantastisk start på 2011 du har framför dig! Två av de största saker man åstadkommer i livet!

Lycka till! Och som redan sagts, passa nu på att njuta ordentligt!
kram Carolina

Photo by Maria sa...

God fortsättning på ett nytt och spännande år..

Kram Mia

lottens vita och gröna sa...

hej sötis, guuuuuuuuuuuuuuuu 46 dagar, jisses anna vad stort att snart vara både syrra och mamma, allt på en gång!
ta hand om dig nu, önskar dig det härligate av år!!!
varmastekramen lotten

Vintage House sa...

Hej
Vad härligt att det snart är dax...
Önskar dig en underbar start på det nya året...
kram
sandra

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Gott Nytt År Sötaste !!
Vilket spännande år du har framför dig !!
Jag önskar dig stort lycka till !!
Kraam//Lotta

Betty sa...

Hallå mammi ! Här har vi också haft en mysig nyårsafton med massa godsaker. Förstår att du har många tankar i huvudet just nu , men tänk vad spännande allt samtidigt är.

Kram på er ! Betty

tre nyanser av vitt sa...

God fortsättning till dej med!
Åh vad mycket skoj som händer i år för dej. Vad mysigt med en liten bebis. Det är kul att studera men skönt när det är klart, man kan ju aldrig riktigt släppa pluggeriet inte ens när man är ledig. Lycka till!
Kram Marie