söndag 9 januari 2011

Önskelista

Hej!
Sambon nämnde att mina nära och kära frågat honom vad jag önskar mig i examenspresent. Här är svaret;

1. Nytt kök (budget eller inte, jag står inte ut med den gula färgen längre)
2. Någon form av veranda på framsidan, kanske en amerikansk
3. Annan färg på huset
4. Växthus med plats för umgänge
5. Slipat och vitpigmenterat golv på nedervåningen
6. Vitmåla: öppna spisar, taket på övervåningen, golv på övervåningen..
7. Glasveranda på baksidan
8. Lummig trädgård med grusgångar, buskar, träd och blommor


Känns väldigt långt kvar.. Nämnde jag att jag är väldigt insnöad på inredning hemma just nu? Undrar om det har med bebis ankomst att göra.. nää..

Tror aldrig jag har visat hur vårt hus ser ut. Så idag får ni se det, tadaa!

Nästa gång visar jag lite från badrummet.
Kram /Anna

7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Anna!
Ja allt är bra, i går var det ingen bra dag då det regnade lite och då menade jag inte bara ute...

Ja du det var ingen dålig lista, men jag hoppas att du får något av det. Kanske lättare att byta hus.....
Kul att se hur det ser ut, har nog bara sett det runt entrén. Måste komma förbi och se det på riktigt någon gång.

Ja här har det hänt lite under julledigheterna. Nu blir det nog lugnt ett tag framöver.

Ha det så bra och God natt i morgon är det jobb.

Kram Anna

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!

det var ingen dålig önskelista.. men på sikt är den säkert inte orealistisk.
men en sak i taget och nu är det ju bebis som kommer ta upp all er tid!

ta det lugnt nu och dröm på!

Kramar
A-C

Ann-Catrin sa...

snart menade jag...
kram igen!

Grodmamman sa...

Vore ju inte dumt att få hela den listans önskemål i examenspresent!;)
Kram

bykerstin o. butikblandannat sa...

Hehe gillar din önskelista! :) Hoppas att ni haft en bra jul och att det nya året bjuder på en massa roliga och spännande saker! (och renoveringsprojekt antar jag ;)

Anonym sa...

Jag tycker ni har ett fint hus! Och jo allt"boande! har nog med din graviditet att göra. Ps. ljushållarna till granen blev jättefina. mvh. Diana

Liza sa...

Jaa önskningarna är många, här stor en stor altan högt på önskelistan...!!

Ha det bra!

Mvh Liza