söndag 30 januari 2011

Redo

Hej!
Äsch det blev inget målat på tallrikshyllan igår, men däremot har jag hunnit städa och röja i köket och gå en promenad.. Målning får bli imorgon. Idag har jag fortsatt med städningen och plockandet i köket och sen har vi varit hos ett par kompisar som precis flyttat hit till orten och sett handbollen. Sen såklart solsidan, ser ni på det? Klockrent om ni frågar mig! :)
Idag får ni se "bäsens" färdigbäddade vagga, den står redo bredvid sängen i sovrummet. det blev också dagens bidrag till Fabriken, kika gärna in och se de andra bidragen..



Ses snart igen! Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid sambon.. ;)
Kram /Anna

11 kommentarer:

I mina gömmor sa...

Vilken fin vagga! Mysigt att fixa i ordning!
Mvh, Malin

lottens vita och gröna sa...

ohhh goa anna, du boa nu, vilken urfin vagga!
må bäst fina du, varmkram lotten

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilken ljuvlig vagga Bebben ska sova i:)

Ha det gott!

Kraam Jenny

Grodmamman sa...

Fin vagga ni har gjort iordning! Vi hade en gammal tvättkorg till sonen som min pappa gjorde en ställning till. Dottern var tyvärr för stor för den, så för henne blev det spjälsäng direkt.
Ta hand om dig!
Kram

Domus Dulcis Domus sa...

Mys pys..... minns den tiden... ljuvligt. En mycket fin vagga, där kommer den lille/a att sova gott!

Många kramar Ulrika

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Hoppas du haft en bra helg!
Vilken fin vagga...

Kramar Maria

Stina sa...

Så jättefín den är.:-) kram Stina

Photo by Maria sa...

Så söt vagga.. Där kommer bebisen sova gott..

Kram Mia

A Cup Of Emilia sa...

Vilken underbar vagga! Där kommer "bäsen" sova gott :) Javisst kollar jag på Sunnyside. Klockrent precis om du skrev :) Kramar från Emilia

Vintage House sa...

Åh så fint förstår att du längtar nu:)
ha en skön kväll
kram
sandra

Kamomilla sa...

En sån fin gammal vagga!