onsdag 9 mars 2011

Shoppingsugen!

Hej!
Ja nu börjar shoppinsuget komma ordentligt här, både till mig och lillskruttan. Igår klickade jag hem några godbitar från HM, och idag hittade jag till Zara, som öppnat webshop. Hittade några underbara våriga outfits till Signe, någon av klänningarna kanske vore fin till dopet? Overallen och jackan tyckte jag var så fina.. och jag som trodde att jag inte skulle göra av med så mycket pengar när jag är hemma.. hihi.. Men man får väl se det som att jag inte handlat några kläder sen i höstas, så jag har lite att ta igen.. något som är underbart är att jag redan gått ner 10 av mina 12 kg och att jag hade på mig mina jeans för första gången på ett halvår härom dan.. :) så man kan ju iofs säga att mina "vanliga" kläder är som nya för mig igen.. men lite vårnytt måste man väl ändå få unna sig? ;)





Ha det gott mina vänner! Tack för att ni kikar in trots brist på inredning här för tillfället..
Kram /Anna

2 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så mycket fint du hittat till din lilla! Är ju så roligt atthandla till små och söta bebisar;))

Ha det så fint!

KRam Jenny

Hem och Lycka sa...

Härligt att du minskat så snabbt i vikt! Jag har tappat 11 kg men gick bara upp knappt 4 kg i graviditeten så jag är nöjd, hade en del kilon sedan tidigare så det var välkommet! ;-)

Visst har Zara mycket sött! Köpte lite fint till Filippa och blev supernöjd, kläderna kom igår och idag ringde de för att höra om jag blev nöjd.

kram Mia