måndag 18 april 2011

Åhh du ljuvliga vår!

Välkommen och efterlängtad är du!

Både förra helgen och helgen som var har varit så varma och goa, tröjorna och jackorna åkte av. Vi har ägnat mycket tid i trädgården och grillen har invigts flera gånger.. I love it. Nu är hela trädgården ren från löv och jag är så sugen på att knäppa med fingrarna och ha min drömträdgård med växthus/orangeri, grusgångar, lummiga rabatter och sittplatser.. Jag vet så väl hur jag vill ha det, men har inte en aning om hur jag ska börja. Jag får väl prova mig fram i en hörna så får vi se.. ;)


Kram /Anna

5 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Visst är det helt underbart just nu! Jag känner likadant som dej, vill oxå bara knäppa med fingrarna och vips...
men det är väl bara kavla upp ärmarna och hugga i :)
Kram Marie

Unknown sa...

Härlig tid nu. Nu ska vi ut och ta kaffet ute. Solen har precis kommit fram. Vi höres och ses!

Kram Anna

ps du gå ut och prova och knäpp med fingrarna det kanske funkar hihi*

Grodmamman sa...

Idag har vi haft 20 grader i skuggan! Helt otroligt härligt!:)
Är väl ofta så att man vill knäppa fingrarna och ha allt färdigt. Du ser ju bara på mig och vårt förråd/arbetsrum!;)
Kram

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Idag har jag resfeber för jag har tänkt ta kvasten till Blåkulla, kärringar i min ålder vill gärna träffas inför påsken och ha lite trevligt..... Ha r alltid haft med mig katten Måns men han har gått upp så mycket i vikt så det kan bli risk att jag inte kommer lätt, nu går jag och tittar snett på grannens katt Lisa, en smärt liten sak, skall göra ett försök att få fatt i henne, men jag tror det inte blir lätt, har sett att hon går omvägar för mig, jag tror att hon anar något.....
Kanske gör jag en mellanlandning hos dig och vilar mig ett slag, du har så mysigt, och verkar vara en underbar människa att prata bort en stund med.
GLAD PÅSK!
Kram Raina

Gult Är Fult sa...

Hej Anna! Tycker din blogg är så mysig. Jag har hamnat här av slump för nåt år sen och sedan hängt med. Jag har också en småttis hemma som på ett ljuvligt sätt "stjäl" ens tid så vet hur svårt det är att hinna med att blogga. Tack för en inspirerande blogg, har länkat till din blogg från min blogg idag. Kram, kram