fredag 3 juni 2011

I ett litet hörne..

...i köket har det blivit lite förändring.

Ölbacken som är mig så kär,
det lilla bordet och lite annat.
Jag tyckte att det passade här.
Det är lite tomt på väggen, där har inspirationen stannat,
vet inte riktigt vad jag ska ha där.

hihi, märkte att det rimmade det jag skrivit ihop så då var jag tvungen att fortsätta på den banan.
Till vänster är köksbordet och fönstret. Till höger skjutdörrarna in till matsalen.

Önskar er en trevlig fredag! Har ni klämdag eller är det jobb som gäller? Sambon är på jakt- och fiskemässa så jag och Signe ska nog bege oss till stan och kika i affärer, kanske ta en fika. Jag har två bebisar att köpa fina kläder till och en liten tjej som fyller 1 år som ska få något fint.

Kram /Anna

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vi har jobbat in den här dagen och det känns jätte skönt idag. Inte lika kul när den skulle jobbas in, men det är glömt nu!:)
Ha en bra dag! Ska nog ta en tur in till stan jag med.
Kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll.. oj så fin backen var du har det så fint hos dig... tack för alltid gulliga kommentarer hos mig.. kram