tisdag 20 mars 2012

Före- Efter stugan: Allrum och sovrum uppe

Hej!
Idag fortsätter vi att kika i mina föräldrars stuga. Såhär såg master bedroom ut..

och såhär ser det ut nu.
På hela övervåningen har de lagt ett trägolv, som de vitsåpat. De hade gärna behållit det gamla trägolvet som fanns under plastmattorna, men det var i för dåligt skick för att kunna räddas.
Såhär såg det ut i allrummet på övervåningen.

och såhär ser det ut nu från ungefär samma vinkel.
Från andra hållet. Här fanns ett gammalt kök och en kyl stod på golvet framför murstocken. Kolla in det snygga taket.. :) Det fanns på flera ställen i huset. Där köksskåpen var håller min pappa på att bygga ett platsbyggt skåp, men det är inte klart än.
Här står jag i trappan och fotar. Rakt fram ser ni dörren in till lilla kammaren och till vänster är ingången till mina föräldrars sovrum.

Idag har jag varit på mysigt lunchbesök. Imorgon ska jag åka och titta på en sak jag velat ha väldigt länge.. :)
Kram /Anna

1 kommentar:

, sa...

Oj, vilken stuga! Så roligt med före och efterbilder. Tack för att du delar med dig =)

Kram Anna Lena