måndag 16 juli 2012

Semester

Hej vänner! Oj vilken stiltje det varit på bloggen, jag har haft tunnelseende det sista, all fokus har lagts på köket. Vi var också i Halmstad i några dagar. Härligt!
Förra veckan fixade vi en massa i köket, målade och gjorde allt det där sista småpillet. :) så nu är det i stort sett klart. Nu är det bara det roligaste kvar; inredningen!!
Nu är vi i mina föräldrars stuga på västkusten i några dagar och njuter. Kommer ni ihåg min pappas projekt med ett platsbyggt skåp på övervåningen där? Såhär fint blev det. De håller på att måla huset också, det blir så bra!
Kramar till er!
/Anna

2 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Vill bara titta in och säga hej och må så gott. Jag har inte hunnit med att titta in till dig på ett tag. Jag har ju semester och är inne på min andra vecka och det är så mycket som skall hinnas med under dessa lediga veckor så bloggen har fått stå tillbaka.
Önskar dig en riktig skön fortsättning på sommaren!
Kram Raina

Lilla Blanka sa...

Hej fina Anna!

Härligt med semester, då skall man få lov att njuta och strunta i alla måsten..

Åh vad fint det blev med det platsbyggda skåpet!

Längtar till sköna havsbad och att sola lite på varma klippor, så jag hoppas värmen är på ingående nu ;)

Kram och ha det gott!
Mia