måndag 24 september 2012

Hängare

Hej!
Hoppas ni haft en trevlig helg.
Vi har tagit det ganska lugnt; varit på 30-årsfest, gått tipspromenad, sett på fotboll, grejat lite med ett projekt till Signe och haft goda vänner på besök. Sömnbrist har dock gjort att jag fått migrän. Jag har tagit tabletter, men det vill inte riktigt ge med sig. Det kommer och går och jag känner mig som i en bubbla. Jag skulle gått bredvid på en avdelning med start idag men jag känner mig nu helt slut och inte alls mottaglig för en massa ny information. Så jag beslutade mig i sista stund för att stanna hemma och ska nu gå och lägga mig en stund på soffan. Jag ska bara visa er en fin sak som fått komma upp i vårt kök, nämligen en hängare till handdukar osv. När min bror och svägerska kom med den här undrade jag var de köpt den. De svarade att den var från min svägerskas systers bod. De hade rensat ur den och skulle slänga den här, men då tyckte min svägerska att den skulle passa bra hos oss, och så rätt hon hade! =) Jag blev som ni förstår vääldigt glad! Den passar perfekt där bredvid den blivande vedspisen och tegelväggen.



Många kramar till er!
///Anna

3 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Åh, den var ju superfin och gör sig mycket bra där!! Hoppas migränen släpper nu, det är ju jätte jobbigt att ha så jag förstår att du inte kunde jobba.

Kram kram

Kamomilla sa...

Oj vilken söt hängare :)

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anna!

Åh de är så himla fina de där hängarna! Jag har också en i vårt kök, som jag är så glad för :))

Kram och ha det gott!
Mia