tisdag 4 december 2012

24 paket

Hej!
Jag har ju glömt att visa Signes adventskalender. 24 små paket slog jag in, det är både sånt hon behöver samt lite att leka med, en hel del till hennes nya kök. :) idag var det några pepparkaksformar.
Förra veckan bakade vi pepparkakor på förskolan och igår bakade vi lussekatter hos Signes kusiner, så Signe kom precis ihåg vad man gjorde med de små formarna. :)
De 24 små etiketterna med siffror köpte jag på julmys i butik fröken lycklig förra veckan. Hon har nätbutik också, kika gärna in på frokenlycklig.se
Den här veckan är det fullt upp, vi ska ha kalas i helgen och förbereder för fullt! Därför är jag lite frånvarande här.
Önskar er en fin dag!
Kram Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina o söta paket t Signe:-)

Kram
Elin

Dagdrömmar och verklighet sa...

Vilken tradition du startat, för du vet väl att du måste ordna detta även till barn nummer 2 och ev 3 sen också?! =) Men himla söta paket är det och jag förstår om Signe är lycklig över detta.

Kram kram

Kamomilla sa...

Vad roligt! Våra 17 och 16 åringar envisas ännu med att godiskalender måste fram varje år - annars blir det inte jul! :D

Annas skattkammare sa...

Hehe, jo jag vet.. Men min mamma gjorde faktiskt till oss alla fem så det fixar jag nog.. ;)