torsdag 6 december 2012

Tavelhörna

Hej!
Då var det VAB igen, Signe hämtades av c på förskolan i tisdags em när jag jobbade. Igår skulle jag varit på möte med arbetsförmedlingen men pga att Signe var hängig och pga snökaoset som var här fick jag stanna hemma. Jag gick och pyntade och plockade under dagen och fick upp en tavelvägg alldeles själv. Jag känner mig rätt stolt faktiskt, tycker att det blev ganska bra med tanke på att jag satte upp tavlorna utan att mäta. :) den avlånga tavelramen till vänster ska målas. På kvällen städade jag och målade i lilla hallen. C satte upp hyllor på kontoret och skruvade upp några krokar efter min beskrivning.
Härligt när man får undan projekt som väntar!
Oj vad det snöat här, vi kommer knappt utanför dörren! Eftersom Signe är sjuk vill jag inte dra ut henne för att skotta heller. Det snöar fortfarande.. Undrar vart detta ska sluta? :)
Kram Anna

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Blev ju jättesnyggt..
Har några ramar jag med skall ha upp men vet varken var eller hur =) Men det kommer jag väl på så småningom..

Hoppas Signe snart mår bättre..

Kram Mia

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin andra advent!
Stor varm kram till dig goa Anna från Raina

Dagdrömmar och verklighet sa...

Hoppas Signe är bättre, hon har verkligen haft otur med basillerna det sista.. Får inspektera tavelväggen imorgon men här på kortet ser det ju fint ut!!

See ya! Trevlig kväll!
Kram