onsdag 26 juni 2013

Bröllopsfoton och info


Hej! 
Förra veckan fick vi hem våra bröllopsfoton, åh vad nöjda vi är! Tänkte visa ett par stycken, men idag får ni nöja er med mobilbilder som min syster tog under fotograferingen. 
Jag har jobbat inatt, och idag regnar det som hejsan! Det passar ju ganska bra när man sover halva dan, och i eftermiddag tror jag att vi kurar ner oss under filten jag och Signe.. 


Det blev så bra med sängen där i grönskan! Och vet ni, det var faktiskt inte min idé utan fotografens, så ni förstår ju att vi var inne på precis samma linje.. 

Har också fått reda på att Google friend connect ska stängas ner, det är ett av de verktyg som finns när man följer bloggar. Kika till vänster lite längre ned på sidan så ser ni. Bloglovin är ett annat verktyg som jag själv använder, den finns också som app i mobilen. Så kära vänner, om ni vill fortsätta att följa mig rekommenderar jag att ni registrerar er på bloglovin istället. 

Ha det gott! 
Kram Anna 

3 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Jag har ju redan smygkikat lite på era bilder och kan bara hålla med, så underbart fina!! Hon kan allt den där fotografen!! Vad fint det blev med tv-skåpet också!

Kram från Malin

Jennyshemochharmoni sa...

Såå fina bilder! Stort grattis till er :) Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

åh vad fint anna! stort grattis till er - så härlig att få gifta sig. det måste vara en helt underbar dag. jättegrattis ännu en gång!

kram jenny