måndag 9 september 2013

Att unna sig

Hej! 
Hoppas att ni har det bra! 
Just nu firar jag några saker som händer i livet. Jag har för det första fått vikariat i höst! Skönt att kunna planera och lägga sitt eget schema. Sen firar jag att om en vecka ska jag få lite efterlängtad semester med min familj. Ska bli skönt! Ibland när man firar så måste man ju också unna sig lite gott, och det är precis vad jag gjort nu, unnat mig lite gott i form av fina saker från odd molly. 




Önskar er en fin start på veckan! 
Kram Anna 

Ps. Ifall ni väntar på bilder från stugan kan jag meddela att helgen där blev inställd. Men jag lovar att visa er så fort jag varit där. 

4 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Visst ska man unna sig ibland, och snygga kläder är väl något som man känner att man blir glad av.
Mössan var riktigt snygg ....är det handledsvärmare också?
Det visste jag inte att det fanns.

Ha det gott,
Kram Anneli

Anonym sa...

Vilka fina kläder! Mössan och vantarna var ju så snygga! Hade jag inte haft något emot att ta på mig i höst.

Dagdrömmar och verklighet sa...

Ja ibland får man fira lite! =) Snygga saker du köpt för hösten!

Ha det gott! Kram kram

Fröken Lycklig sa...

Det är bra att unna sig ibland å fira när man har medgång!
Hoppas på att ni får en fantastisk semester, njut!!!
Tack för sist! Mysigt som alltid! ❤