söndag 1 december 2013

Advent

Hej!
Tänk att det redan är 1:a advent! I fredags gick jag här hemma och dammade, plockade undan lite och adventspyntade. Årets adventsljusstakar blev otroligt enkla. 
 
 
 Den i vardagsrummet blev 4 blockljus på en bricka med mossa och ett enkelt band. Har inte bestämt mig för om jag ska sätta på mina siffror, vi får se.


 
Den i köket blev min vanliga i zink, med endast lite mossa i. Bredvid har jag gjort en favorit i repris, hyacinter och mossa i den gamla terrinen.

Igår kväll efter jobbet var vi på kalas för en kompis till Signe som fyllde tre år. Äntligen var ögonen bättre och vi kunde gå hemifrån lite, skönt för både mig och Signe. :)
Ikväll är det jobb för min del. Nu på förmiddagen är mannen i skogen, så vi får se om vi hinner med någon adventsfika innan jag åker. Nu ska jag fixa till det sista på Signes adventskalender.
Önskar er en mysig första advent!
Kram /Anna

Inga kommentarer: