torsdag 27 november 2014

På g



Hej! 
Hur har ni det? Pyntar ni något? 
Här börjar lusten att infinna sig så smått, efter ett par veckor som varit lite deppiga. 
Jag var på julmarknad i lördags, efter en frukost på café med goa tjejer. Där slog den till. Lite. Julkänslan alltså. Köpte ett fat, som jag fick en liten vision inne i huvudet när jag såg. Fick lite gamla patinerade krukor för ett tag sen av min svärfar, hade en myrten hemma, några stora kottar inköpta i somras med julpynt i tanken och simsalabim! ;) 
Nu kanske.. Signe är på förskolan i några timmar till.. Vem vet, hela huset kanske är adventspyntat när det blir dags att hämta henne. Var ju faktiskt ute i skogen en sväng i söndags och plockade lite mossa och minigranar... :) 
Kram Anna 

1 kommentar:

Anneli sa...

Ser fint ut ditt pynt.
Sådana där fat är alltid användbara.
Jag har också börjat lite smått med pyntet idag.............

Ha det gott,
kram Anneli